آخرین خبرها
خانه / تغذیه و سلامت / ۸ ماده غذایی که چربی های شکم را آب میکند

۸ ماده غذایی که چربی های شکم را آب میکند

 ۸ ماده غذایی که چربی های شکم را آب میکند.   اگر  از چربی های  شکمتان خسته  شده اید.  و  تلاشتان  در  لاغر  کردن  این  عضو سرکش  بدن  بی نتیجه  مانده است.  امروز  برایتان  چند توصیه  ساده  برای  سوزاندن  چربی های  این  نقطه  از  بدن  داریم.  با  تغییر  روش  تغذیه  و  بکار  بردن  چند  نکته  کوچک  می توانید  تغییر  بزرگی  در  اندام تان  پدید  آورید.

تخم مرغ

۱.  سفیده  تخم  مرغ  پخته  شده  منبع  پروتئین  مورد  نیاز  بدن  است. باعث  سیری  شده  گرسنگی  زود هنگام   را  عقب  می اندازد.  در عین  حال  بزرگترین  ادرار آور جهان  است!

 

روغن زیتون

۲.  روغن زیتون  آنتی اکسیدان  طبیعی  است  و حاوی  سدیم،  ویتامین a   و  e   آهن   است.  ریختن  یک  قاشق  غذاخوری  روغن  زیتون  روی سالاد   روزانه تان  به  لاغر  شدن  کمک  میکند.

 

حبوبات

۳. حبوبات  اصلی ترین  دشمن  چربی های  شکم  است.  منبع  پتاسیم،  پروتئین  و لیف  است.   درصد   چربی  اش  بسیار  پایین  بوده   باعث  سیری  میشود.   برای  گوارش  راحت   بهترین   ماده  غذایی  است.

 

انگور

۴. تابستان  فصل انگور  شیرین  است.  به جای  استفاده  بی رویه  از  شیرینی و شکلات  از  کشمش  و انگور  تازه  استفاده  کنید.

 

آب

۵.  یکی  از  راه های آسان  آب کردن  چربی های  شکم   مصرف  آب لیمو است.   آب یک  عدد لیموی  تازه  را  در  یک  لیوان  آب  ریخته  میل کنید.   این   مخلوط  همراه  ورزش  روزانه  به  لاغر  شدن  و  آب  شدن  چربی های  شکم  کمک  میکند.  افرادی  که  مشکل  معده  دارند  در مصرف  آبلیمو   دقت کنند.

 

هندوانه

۶. همانطور که  همه  میدانیم  ۹۰  درصد  هندوانه  آب  است.  در ماه های  طولانی  تابستان  خوردن  هندوانه  باعث سیری  شده  و  حتی  در   وعده  های  غذایی  گاهی   به  تنهایی   هم  مورد  استفاده  قرار  می گیرد.   سرشار  از  پتاسیم  است   گوارش  راحت  این  میوه  باعث  لاغری میشود.

 

چای

۷. مقدار کالری  مورد نیاز  انسان  حدود  ۲۰۰۰  واحد  است.  در صورتی  که  بیشتر  از  مقدار  معین کالری  دریافت  کردید.  برای  خلاص  شدن  از  آن  دمنوش رز ماری  و  چای  سبز  توصیه  میشود.  روزی  دو  لیوان  دمنوش  ۱۰۰  الی ۱۵۰  کالری  میسوزاند.

 

موز

۸. موز  یکی  از  محبوب ترین  میوه هاست. باعث  سیری  میشود.  منبع پتاسیم  و پروتئین است.   بیست  عدد  موز  مساوی  است  با  کل  کالری  یک فرد بالغ در  طول روز،  افرادی  که مایل  به  گرفتن رژیم  موز  هستند  یک  نکته  را  مد نظر قرار دهند (یبوست)

منبع.mistikalem

تهیه و ترجمهcafeturk.ir

کپی با ذکر منبع*کافه ترک*مجاز است.

درباره‌ی cafeturk